Vertrouw op de expertise van een Apple-kenner

De iPad is een veelzijdige tablet die de kracht van een computer combineert met het gebruiksgemak van een mobiel toestel. Met een iPad kan je e-mails versturen, surfen op internet, films kijken, games spelen, creatieve projecten maken en nog veel meer. De iPad is ideaal voor zowel persoonlijk gebruik als zakelijke doeleinden, en biedt een intuïtieve, gebruiksvriendelijke ervaring voor gebruikers van alle leeftijden.

Aankoopadvies voor particulieren, zelfstandigen en KMO's

Apple verkoopt op dit moment vier verschillende iPad-modellen: de iPad Pro (M4), iPad Air (M2), iPad (10e generatie) en de iPad mini (6e generatie). Elk model is verkrijgbaar met een specifieke processor, schermgrootte en opslagcapaciteit, alsook in een versie met of zonder 4G-connectiviteit.

Aangezien dit uitgebreid aanbod iPad-modellen is het aan te raden je te laten adviseren door een echte Apple-kenner die op basis van jouw persoonlijke behoeften de juiste iPad voorstelt. Jij moet dan enkel nog een mooie kleur kiezen en de iPad kan besteld worden.

Nadat de juiste iPad besteld is, kan je die laten installeren en configureren zodat je meteen aan de slag kan. Indien gewenst kan je daarna nog extra persoonlijke begeleiding krijgen zodat je de basisfunctionaliteiten van de iPad en iPadOS aangeleerd krijgt, alsook meer geavanceerde mogelijkheden en handige tips & tricks.

Wie ben ik?

hello,

Ik ben Stijn Van Nuffelen, een 47-jarige Apple-fanaat sinds de Apple //c in 1984 en Mac-gebruiker sinds de Macintosh LC in 1991.

Sinds 1999 ben ik professioneel actief als desktop publisher (DTP) en webdesigner en werkte ik voor een aantal mediabedrijven. In 2015 startte ik als zelfstandig DTP’er en webdesigner, maar ook als Apple-consultant.

Als Apple-consultant sta ik studenten, particulieren, kleine zelfstandigen en KMO’s bij in de aankoop en installatie van hun nieuwe Apple-producten. Verder maak ik hen wegwijs in de verschillende systemen en leer ik hen optimaal gebruik te maken van hun Apple-toestellen, accessoires, apps en services.

Ook als er problemen zijn met een bepaald toestel, ben ik vaak de eerste die men contacteert om even te kijken wat er fout zou kunnen zijn.

LinkedInFacebook