Vertrouw op de expertise van een Apple-kenner

Met Siri, de virtuele assistent van Apple, kun je spraakopdrachten geven om verschillende taken uit te voeren, zoals het versturen van berichten, het plaatsen van oproepen, het stellen van vragen, het beheren van agenda’s, het spelen van muziek, het bedienen van slimme HomeKit-apparaten en nog veel meer.

Advies voor particulieren, zelfstandigen en KMO's

Een van de krachtigste aspecten van Siri is de naadloze integratie met andere Apple-services en -apparaten, waardoor je Siri kunt gebruiken op je iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, HomePod en zelfs in de auto met CarPlay.

Siri is ook gepersonaliseerd, wat betekent dat het kan anticiperen op je behoeften op basis van je locatie, agenda en andere contextuele informatie. Bijvoorbeeld, als je elke ochtend naar je werk rijdt, kan Siri automatisch het verkeer controleren en je een route voorstellen om files te vermijden.

Je kan aan Siri oa. vragen om een herinnering toe te voegen aan je supermarktlijst, wat er vandaag op je agenda staat, hoe het met de luchtvochtigheid van de slaapkamer is gesteld, hoeveel lichten er nog branden in huis, wat de hoofdpunten van het nieuws vandaag zijn, en zoveel meer…

Laat je bijstaan door een echte Apple-kenner die Siri voor jou configureert en je de basisprincipes uitlegt zodat je direct aan Siri je eerste opdracht kan geven.

Wie ben ik?

hello,

Ik ben Stijn Van Nuffelen, een 47-jarige Apple-fanaat sinds de Apple //c in 1984 en Mac-gebruiker sinds de Macintosh LC in 1991.

Sinds 1999 ben ik professioneel actief als desktop publisher (DTP) en webdesigner en werkte ik voor een aantal mediabedrijven. In 2015 startte ik als zelfstandig DTP’er en webdesigner, maar ook als Apple-consultant.

Als Apple-consultant sta ik studenten, particulieren, kleine zelfstandigen en KMO’s bij in de aankoop en installatie van hun nieuwe Apple-producten. Verder maak ik hen wegwijs in de verschillende systemen en leer ik hen optimaal gebruik te maken van hun Apple-toestellen, accessoires, apps en services.

Ook als er problemen zijn met een bepaald toestel, ben ik vaak de eerste die men contacteert om even te kijken wat er fout zou kunnen zijn.

LinkedInFacebook